بست نشینی فرماندار ساری برای تکمیل یک طرح روستایی در منطقه اروست به کجا رسید؟ +فیلم

ساری - ایرنا - فرماندار ساری پس از بست نشینی در اروست برای تکمیل یک طرح عمرانی در منطقه، درخبری جدید از عملیات نصب و استقرار سازه عرشه پُل این روستا از توابع بخش مرکزی ساری خبر داد.

محمدعلی نوبخت شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات بتن ریزی پایه های این پل روز گذشته انجام شد و این طرح مهم اکنون با پیشرفت فیزیکی مطلوبی در دست اقدام است.
فرماندار مرکز مازندران در چند روز گذشته به نشانه اعتراض به کُندی روند احداث پل ارتباطی روستای اروست و تعیین تکلیف نهایی آن در محل اجرای این طرح مستقر شده و بست نشینی اختیار کرده است.
وی با قدردانی از حمایت همه جانبه استاندار مازندران، تمامی دستگاه های اجرایی مربوطه، پیمانکار، اعضای دهیاری، شورای اسلامی و مردم شهید پرور اروست و کارگران خدوم و زحمتکش، افزود: با همدلی، هم افزایی، عزم راسخ، جهادی و خدمت بی منت مدیران دولت مردمی سیزدهم، احداث پل ارتباطی روستای اروست در حال تکمیل نهایی است.
وی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه گذشته با استقرار چادر هلال احمر در محل احداث این پل و با برنامه ریزی، اولویت بندی و جلسات مستمر درصدد بودیم این طرح عمرانی که از مصوبات سفر استانی استاندار مازندران هم است در جهت آسایش عمومی در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

بست نشینی فرماندار ساری برای تکمیل یک طرح روستایی در منطقه اروست به کجا رسید؟ +فیلم

فرماندار مرکز مازندران با اشاره به اینکه با شناسنامه دار کردن تمامی طرح های عمرانی نیمه کاره در شهرستان ساری با اولویت بندی اصولی بنا بر تعیین تکلیف نهایی آنهاست، افزود: به‌عنوان فرماندار که نظارت عالیه بر روند اجرای طرح ها را بر عهده دارم، در ارتباط با احداث پل دسترسی روستای اروست نیز طی پارسال و امسال در مجموع سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شد تا دستور رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ارایه خدمت به مردم روستای این منطقه هرچه سریع تر انجام شود.
به گزارش ایرنا، ۲۴ مهرماه سال ۱۳۷۴ یعنی ۲۹ سال پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از روستای اروست از توابع بخش چهاردانگه ساری دستور احداث این پل را صادر کردند و در سالروز سفر تاریخی ایشان به این روستا نیز استاندار مازندران در سال گذشته در قالب سفرهای استانی در این منطقه حضور یافت و احداث این پل یکی از مصوبات مهم این سفر بود.
مقام عالی دولت در مازندران در این سفر شهرستانی خود با همراهی ۶۰ تن از مدیران اجرایی، به شهر کیاسر و روستای اروست سفر کرد. در این سفر که نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران نیز حضور داشت، استاندار مازندران با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بخش چهاردانگه ساری دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مردم این روستا قرار گرفت و از مناطق محروم بازدید شد.

احداث پل روستای اروست از توابع بخش چهاردانگه ساری از جمله مصوبات سفر استاندار مازندران به این منطقه است که به گفته مسئولان پیشرفت فیزیکی این طرح با صرف ۴۵ میلیارد ریال اعتبار اکنون به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.
همچنین اهالی‌ روستای‌ محروم‌ "اروست‌"، ۲۴ مهرماه سال ۱۳۷۴ پذیرای رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند. مردم این روستا آنچه‌ از عشق‌ و محبت‌ به‌ ولایت‌ داشتند در استقبال‌ از معظم‌له‌ نثار مقدم‌ حضرتش‌ کردند. روستاییان‌ چندین‌ راس‌ گاو و گوسفند را در پیش‌ پای‌ رهبرشان‌ قربانی‌ کردند و با پخش‌ نقل‌ و شیرینی، و سردادن‌ شعار "صل‌ علی‌ محمد بوی‌ خمینی‌ آمد" از حلاوت‌ دیدار با مقتدایشان‌ کام‌ شیرین‌ برگرفتند.
مقام‌ معظم‌ رهبری‌ دیدار از این‌ روستای‌ ۱۵۰ خانواری‌ را با حضور در تنها مدرسه‌ ابتدایی‌ و راهنمایی‌ آن‌ آغاز کردند تا تاکیدی‌ بر اهمیت‌ درس‌ و مدرسه‌ برای‌ روستاییان‌ باشد. رهبر انقلاب‌ به‌ کلاس‌های‌ درس‌ روستا رفتند، با کودکان‌ روستایی‌ با صمیمیتی‌ پدرانه‌ گفت‌ و گو کردند و دست‌ محبت‌ خود را به‌ سرو رویشان‌ کشیدند. معظم‌له‌ همچنین‌ مستقیما از زبان‌ مدیر و معلمان‌ بسیجی‌ این‌ مدرسه‌ با کاستی‌ها و کمبودهای‌ آنان آشنا شدند و به‌ مسؤولان‌ عالی‌رتبه‌ای‌ که‌ همراهشان‌ بودند دستور کار بیشتر برای‌ مردم‌ این‌ روستا را دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha