اردبیل آماده برگزاری باشکوه کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان است

اردبیل - ایرنا -رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: فضای عمومی شهر اردبیل برای برگزاری کنگره سراسری سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار عبدالرضا آزادی در حاشیه آماده سازی محل برگزاری کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: کنگره سراسری سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل از حدود دو سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: طی این مدت تلاش بر این بوده است با جمع آوری آثار سرگذشت پژوهی شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا،برگزاری یادواره های خانگی، محلی و شهرستانی اندکی از دین خود به شهدای این خطه را ادا کنیم.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج اضافه کرد:قبل از برگزاری این کنگره قریب به ۲۰ اجلاسیه موضوعی و شهرستانی در مناطق مختلف استان برگزار شده است علاوه بر این تولیدات فرهنگی و هنری اعم از نگارش و تالیف کتاب، تهیه و تولید فیلم مستند و نماهنگ تولید شده و در مجموع فضای عمومی شهر اردبیل برای برگزاری این اجلاسیه آماده شده است.

سردار آزادی با اشاره به حضور سخنرانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این کنگره گفت: در این کنگره که روز یکشنبه ۲۹ مردادماه جاری برگزار می‌شود، بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران این کنگره پخش خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha