۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85202432
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته در اصفهان ۱۶ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۶ نفر بر اثر حوادث رانندگی در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۲۳ و ۲ دقیقه شامگاه گذشته یک فقره تصادف زنجیره ای بین ۲ پژو ۴۰۵ و یک پژو اس ال ایکس در اتوبان ذوب آهن، روبروی کرسگان به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه اعزام شد، اظهار داشت: بر اثر این حادثه هفت نفر شامل پنج مرد و ۲ زن مصدوم شدند که به بیمارستان‌ امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین از گزارش تصادف زنجیره ای دیگری که ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه شب گذشته بین خودروی پراید، سمند، پارس و روآ در اتوبان ذوب آهن خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی این حادثه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد و مصدومان که ۹ نفر شامل چهار مرد، چهار زن و یک کودک پسر بودند به بیمارستان شفا کلیشاد اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از ۱۶۱ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۷۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس برخوردار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha