۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85201706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰۰ کیلومتر جاده‌ در غرب استان اصفهان خط کشی شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶
کد خبر: 85201706
۵۰۰ کیلومتر جاده‌ در  غرب استان اصفهان خط کشی شد

اصفهان - ایرنا- سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: ۵۰۰ کیلومتر از محورهای شریانی غرب استان با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال خط کشی شد.

محمدحسن محمدزمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که انجام عملیات راهداری برای ایمن‌سازی راه‌ها و کاهش تصادفات در تمامی مسیرهای حوزه استحفاظی در دستور کار قرار دارد، افزود: گروه‌های خط‌کشی برای رفع نقاط پرتصادف نسبت به خط کشی قوس ها- دوربرگردان ها و پارکینگ ها اقدام کرده است.

وی ادامه داد: جاده تیران و کرون- فریدن- بوئین میاندشت و خوانسار جزو نقاط پرتصادف مصوب بودند که با اقدامات انجام شده رفع خطر و ایمن سازی شدند.

سرپرست اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، پس از اجرای روکش آسفالت راه‌های شهرستان‌های تیران و کرون- چادگان- فریدن- فریدونشهر- بوئین میاندشت و خوانسار در راستای افزایش ضریب ایمنی و آشکارسازی، نسبت به خط‌کشی خطوط میانی و کناری این محورها اقدام شد.

وی اضافه کرد: هشت پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی با هدف آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده ای در جاده آزادراه- فرودگاه نصب شده است.
محمدزمانی با اشاره به اعتبار تخصیصی این عملیات گفت: این تعداد پانل دروازه ای و کناری به همراه تابلو اطلاعاتی با اعتبار ۳۶ هزار میلیارد ریال در راستای ارتقای ایمنی، کاهش تصادفات و آشکار سازی دماغه ها انجام شد.
وی با بیان این که پانل دروازه ای و صلیبی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در زمینه ارتقای ایمنی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، افزود: نصب پانل‌های دروازه ای در شهرستان‌های اصفهان- شاهین شهر- لنجان- اردستان- شهرضا و نجف آباد با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد تا پایان نیمه شهریور ماه به پایان می‌رسد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رُتبه اول حمل بار و رُتبه سوم حمل مسافر را داراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha