۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85201186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه سفرهای زائران اربعین از جمعه به سمت مرز مهران آغاز می شود، گفت: دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: طبق آمارهای سامانه سماح، تردد زوار اربعین از روز جمعه در مرز مهران آغاز می شود و همه دستگاه های اجرایی باید از آمادگی کامل برای خدمات رسانی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی به تعهدات خود در قبال تامین تجهیزات و امکانات باید عمل کنند، گفت: روز جمعه رزمایش اربعین در استان برگزار می شود و دستگاه های اجرایی باید تمامی امکانات تعهد شده خود را مرز مستقر کنند.

بهرام نیا گفت: اگر دستگاه اجرایی به تعهدات خود در اربعین عمل نکند، ترک فعل محسوب و با مدیر مربوطه برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: خدمات دهی به زوار اربعین از ۲۷ شهریور ماه آغاز می شود، همه تمهیدات لازم در استان و مرز مهران در بخش تامین آب، یخ و غذا پیش بینی شده است.

استاندار ایلام افزود: همه جلسات استان ایلام از روز شنبه در شهرستان مهران برگزار می شود، همه جلسات دیگر بخش های استان طی زمان اربعین فعال است.

بهرام نیا افزود: هرگونه افزایش خوسرانه قیمت در همه بخش ها در استان ممنوع است، تعزیرات حکومتی استان برای اربعین قیمت ها کالا و خدمات از جمله کرایه ها را به طور مستمر مورد بازرسی و پایش قرار دهد.

استاندار ایلام با اشاره به کاهش نرخ تورم در استان ایلام گفت: طبق آمارهای رسمی، رتبه تورم در استان ایلام ۹ پله در کشور بهبود یافته است.

۶۰ درصد تردد زوار اربعین در کشور از طریق مرز مهران در جنوب استان ایلام انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha