روزانه پنج میلیون تراکنش بانکی در روستاهای کشور انجام می‌‎شود

شهرکرد- ایرنا- مدیرعامل پُست‌بانک ایران با اشاره به وجود ۶ هزار باجه پُستی در کشور گفت: روزانه پنج میلیون تراکنش بانکی در روستاها انجام می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهزاد شیری روز چهارشنبه در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: صرفه‌‎جویی در تردد روستائیان به شهرها، کاهش استهلاک خودرو، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، بهبود استفاده از وقت کم شدن میزان ترافیک جاده‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای پُست‌بانک ایران در روستاهای کشور است.

وی افزود: ارائه خدمات جدید غیرحضوری شامل پرداخت تسهیلات غیرحضوری از مهم‌ترین برنامه‌های پُست‌بانک ایران با هدف تحقق عدالت اجتماعی و توسعه خدمات نوین بانکی در نقاط مختلف کشور به‌شمار می‌رود.

شیری به برنامه پُست‌بانک ایران برای ارائه و پرداخت تسهیلات خُرد به روستائیان چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: این برنامه به‌علت بازدهی زودهنگام به اشتغال‌زایی و رونق در تولید کمک می‌کند.

وی با اشاره به تولید محصول بادام در سامان چهارمحال و بختیاری و فراوری آن در نجف‌آباد اصفهان یادآور شد: پُست‌بانک ایران برای کمک به صادرات این محصول از مبدأ سامان آمادگی دارد.

مدیرعامل پُست‌بانک ایران اظهار داشت: اطلاع‌رسانی از ظرفیت‌های بانک‌های خصوصی به مردم، پرداخت تسهیلات خُرد به روستائیان و حمایت از برنامه‌های اشتغال‌زایی در دستور کار این بانک قرار دارد.

شیری گفت: چهارمحال و بختیاری برای ایجاد و رونق در صنایع کوچک، زودبازده و مبتنی بر کسب و کار روستایی می‌توان از منابع و تسهیلات پُست‌بانک ایران بهره‌مند شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۱ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که بخشی از این جمعیت در روستاهای این استان ساکن و از خدمات پُست‌بانک ایران بهره‌مند هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha