رییس مرکز بهداشت گنبد: شایعه‌سازی در حوزه سلامت، مردم را ناامید می‌کند

گنبدکاووس- ایرنا- رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس، بهداشت و سلامت را از حوزه‌های مهم جامعه دانست و با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق اخبار از سوی جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران بالاخص فعالان فضای مجازی، گفت: هرگونه شایعه‌سازی در این بخش، مردم را ناامید می‌کند.

عبدالرحیم پالیده روز پنجشنبه با حضور در نمایندگی خبرگزاری ایرنا در گنبدکاووس به‌مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: متاسفانه برخی فعالان شبکه‌های فضای مجازی با درج اخبار نادرست از حوزه بهداشت و سلامت به ویژه در ایام همه گیری ویروس منحوس کرونا، سلامت مردم را به خطر می‌انداختند.

وی با قدردانی از همراهی و تعامل بسیار خوب خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس با مجموعه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اضافه کرد: انصافا اخباری که از سوی خبرنگاران خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور تولید و منتشر می‌شود، حرفه‌ای و با کیفیت است.

پالیده ادامه داد: اطلاع رسانی صحیح و درست از عملکرد ادارات و نهادها به افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام و دولت و همچنین به یک رسانه و خبرنگاران آن کمک زیادی می‌کند.

رییس مرکز بهداشت گنبدکاووس همچنین با تبریک در پیش بودن هفته دولت، از آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه حوزه بهداشت و درمان شامل سه مرکز خدمات جامع سلامت در ۲ روستای «خیرخوجه علیا و حالی آخوند» و شهر گنبدکاووس و نیز پایگاه بهداشت محله «چای بویین» خبر داد و گفت: برای اجرای این چهار پروژه افزون بر ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع ملی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: هم اکنون در گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱۱ خانه بهداشت روستایی، ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ۱۷ پایگاه بهداشت شهری فعال بوده و به مردم این شهرستان خدمات ارائه می‌کنند.

پالیده اضافه کرد: در خانه‌های بهداشت بهورزان، در پایگاه‌های بهداشت شهری یک ماما، تعدادی کارشناس بهداشت و مراقبت مادران باردار و واکسیناسیون نوزادان و در مراکز خدمات جامع سلامت هم یک پزشک، ماما، پرستار، کارشناس بیماری‌ها و بهداشت محیط حضور دارند و به مردم خدمات ارائه می‌کنند.

گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان بزرگ گلستان در شرق این استان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha