۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 85200959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داوری: افراد معاند آرامش تیم ملی بسکتبال زنان را به هم می‌ریزند

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: متاسفانه افرادی معاند و ضد ورزش در داخل و خارج از کشور تلاش آنها بر این است تا آرامش تیم ما را بهم بریزند و بازیکنان ما آگاه و هوشمند هستند. خواهشم این است که وارد بازی‌های کسانی که با نظام ضدیت دارند نشوند.

به گزارش ایرنا، جواد داوری در جمع خبرنگاران درباره صندوق حمایت از پیشکسوتان بسکتبال، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم تصمیم خوبی درباره صندوق حمایت از پیشکسوتان بسکتبال بگیریم و از آنها حمایت کنیم و این اتفاق خوش یمن استمرار یابد. چندین سال وقفه‌ای در جهت حضور پیشکسوتان و رسیدگی به مشکلات آنها افتاده بود.

وی افزود: قطعا دوست داریم در آینده نه چندان دور این جمعیت را به تعداد بیشتر برسانیم و در استان‌های مختلف حضور یابیم. وقتی در مسیر رشد و تعالی قرار دارید باید در جهت بهبود آن نظارت کامل را داشته باشید و اتفاقات بهتری را رقم بزنید.

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد: چشم‌انداز بسکتبال، توسعه این رشته است تا آن را دوباره به جایگاه اصلی برگردانیم و در این مسیر برنامه‌های زیادی داریم تا اجرایی شود. از مهمترین بحث‌ها توسعه تیم ملی زنان و مردان بود و مسیر بسیار متفاوت بود و در بخش زنان رساندن به مسابقات و حضور در مجامع بین‌المللی بود و از پارسال شروع شد و امسال هم دختران زیر ۱۶ سال نتیجه خوبی گرفتند و اگر باور داشتند اتفاق بهتری برای آنها رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: اما در خصوص تیم ملی مردان باید تغییر نسلی که سال‌ها قبل انجام می‌شد صورت می‌گرفت. مقداری صبر و حوصله می‌خواهد و دوستانی که بسکتبال‌دوست و به اقدامات من واقف هستند و شاکرم در تصمییمات فنی دخالت نمی‌کنیم و نظارت و حمایت از تیم‌های ملی را داریم. بازیکنان زیر ۲۰ سال خیلی خوب بازی می‌کنند و این موضوع نوید خوبی در سال‌های آینده است و تمرکز مربی و همه بازیکنان حضور خوب و ارزشمند و حمایتی در مسابقات پیش‌روست.

داوری خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی بسکتبال فعلا به دنبال بحث توسعه بسکتبال نیست و به دنبال ادامه تغییر نسل در بسکتبال است و امیدوارم این اتفاق را به خوبی رقم بزند. سیستم مالی در خصوص قرارداد ارمغانی با وی مذاکره می‌کنند.

وی یادآور شد: درخصوص صعود بانوان در کاپ ب آسیا به مرحله بعد بعد از ۵۰ سال باید بگویم که خیلی اتفاق خوبی بود و باید آنها را تقدیر کرد همانطور که فیبا هم به دختران ایران تبریک گفت. امیدوارم بازی فردا که بسیار مهم است با موفقیت طی کنند و استحقاق آن را دارند که به رتبه یک آسیا برسند.

رئیس فدراسوین بسکتبال درباره حواشی رخ داده در مسابقات کاپ ب آسیا گفت: متاسفانه افرادی معاند و ضد ورزش در داخل و خارج از کشور تلاش آنها بر این است تا آرامش تیم ما را بهم بریزند و بازیکنان ما آگاه و هوشمند هستند. خواهشم این است که وارد بازی‌های کسانی که با نظام ضدیت دارند نشوند. اگر تحقیقاتی درباره برخی مسائل نکردند به آن ورود نکنند تا حواشی ایجاد نشود. فردا حتما اتفاق خوبی رخ می‌دهد و دختران ما ابتدا تایوان بودند و الان به تایلند رفتند و مردان در روسیه و بعد گرجستان حضور یافتند. این حواشی با حادثه شهادت هموطنان ما در شاهچراغ همراه شد و به نظرم به بانوان بسکتبال ایران ظلم شد. قطعا از آنها دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی که مسندی در بسکتبال ندارد نظری درباره آنها بدهد. صحبتی در یک رسانه شد که مغرضانه و بی‌دلیل بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha