۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85200842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور ۱۳۴ دانشجوی ایلامی در طرح حامیم ۲

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبر: 85200842
حضور ۱۳۴ دانشجوی ایلامی در طرح حامیم ۲

ایلام - ایرنا - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام گفت: ۱۳۴ نفر از دانشجویان ایلامی در مرحله استانی طرح حامیم ۲ حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "محمدرضا حسینی نیا" روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: طرح حامیم ۲ به منظور توانمندسازی دانشجویان در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در چند مرحله برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مرحله استانی این طرح آغاز شده است، افزود: قرار است ۱۳۴ نفر از دانشجویان ایلامی در مرحله استانی طرح حامیم ۲ در اردوی استان همدان شرکت کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ایلام تصریح کرد: در اردوی مرحله استانی، حلقه های معرفتی و کلاس های آموزشی به میزان ۶۰ ساعت برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی نیا با اشاره به اینکه مخاطب این طرح، تشکل های دانشجویی، گروه های جهادی و فعالان محیط دانشگاه هستند، افزود: در این طرح چهار کمیته آموزش، فضای مجازی، رسانه و پشتیبانی فعال شده است.

حضور ۱۳۴ دانشجوی ایلامی در طرح حامیم ۲

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان ایلام یادآور شد: اهداف مهم این طرح توجه به مسئله جوان گرایی است، یعنی جوانانی که دنبال اثرگذاری اجتماعی هستند.

وی گفت: از اهداف دیگر طرح حامیم، مسئولیت‌پذیری و نیز مسئولیت پیدا کردن دانشجویان برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی تصریح کرد: آموزش‌های توانمندسازی و دیدار با شخصیت‌های سیاسی، علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های تعریف شده در طرح حامیم ۲ است.

حجت الاسلام حسینی نیا با اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: در این بیانیه به لزوم توجه جوانان برای تشکیل ایران قوی اشاره شده، بر همین اساس در طرح حامیم به دنبال شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه های مختلف برای اثر گذاری در کشور هستیم.

وی گفت: این طرح به منظور، استفاده از ظرفیت فعالان فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌ها در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حلقه‌های میانی یاد کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ۳۰ هزار نفر دانشگاه های استان ایلام مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha