کلانتری : حمله بزدلانه به شاهچراغ (ع) بخشی از نقشه بزرگ استکبار جهانی است

شیراز - ایرنا- تولیت آستان مطهر احمدبن موسی (ع) با محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: حمله بزدلانه و دزدانه به این حرم مطهر بخشی از نقشه بزرگ استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری روز چهارشنبه در آیین تشییع شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) ضمن تسلیت تعرض وحشیانه تروریست تکفیری به این حرم مقدس و شهادت ۲ تن از خدام این آستان به امام زمان عج و مردم ایران اسلامی، افزود: حمله دزدانه و بزدلانه به سومین حرم اهل بیت توسط عنصر مسخ شده استکبار حادثه طراحی شده مستقیم نیست بلکه بخشی از نقشه بزرگ علیه ایران اسلامی است.

تولیت آستان مطهر احمدبن موسی (ع) ادامه داد: دشمن همیشه نقاط قوت نظام اسلام را نشانه می‌گیرد و این حرم یا سالانه میلیونها زائر یکی از این نقاط است.

حجت الاسلام کلانتری اظهار کرد: این آستان محل تجمع مؤمنان و آرامش زنان و مردان است و از این رو مورد حمله دشمن قرار گرفت.
وی گفت: همان اتاق فکرهایی که جنگ اقتصادی علیه ایران را طراحی کرده و برای به سرانجام‌ رساندن تلاش می‌کند طراح حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ است.

تولیت آستان مقدس احمدبن موسی اضافه کرد: همان اتاق فکر دهها رسانه و شبکه مختلف را علیه ایران اسلامی بسیج کرده و طراح جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی است.

تولیت آستان مطهر احمدبن موسی (ع) افزود: هدف دشمن مخدوش کردن نقطه رسیدن به آرمان های الهی است اما ایران اسلامی با چهل سال تاریخ درخشان و پر فراز و نشیب پیروز بیرون می آید

او با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع این شهدا گفت:آزموده را آزمودن خطا است و این مردم با دفاع مقدس خود استکبار را از جنگ هشت‌ساله پشیمان کرد چرا که جوانان و نوجوانان هنوز از این آن متاثر هستند.

کلانتری گفت: از خون جوانان ما هزاران لاله درسراسر جهان روییده امروز سپاه قدس، انصار الله لشکر زینبیون و فاطمیون در گوشه گوشه کشورهای محور مقاومت لرزه به اندام استکبار انداخته و این از برکت انقلاب ما است.
حجت الاسلام با بیان اینکه این مسیر را تاظهور امام عصر ادامه می دهیم گفت،: ملت ایران شعار امام حسین یعنی هیهات من الذله را تا همیشه تاریخ دنبال می‌کند و این شعار همه ملت های آزاده جهان است.
وی در پایان از مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواست:این قلبهای سوخته و دلهای داغدیده درخواست یکپارچه و جدی برای مجازات مسببان و مباشران این تروریست‌ها را دارند.

شهید غلامعباس عباسی در صحن حرم تدفین شد و شهید محمد جهانگیری پس از تشییع برای خاکسپاری به مرودشت منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha