۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۵
کد خبر: 85200283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هاشمی‌نسب در بازی با ملوان روی نیمکت استقلال می‌نشیند

تهران- ایرنا- موانع و چالش‌های پیش‌روی ثبت قرارداد دستیار سرمربی تیم فوتبال استقلال برطرف شد تا یاغی دوست‌داشتنی هواداران آبی در بازی با ملوان روی نیمکت این تیم بنشیند.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا، مهدی هاشمی‌نسب برای هواداران استقلال نامی ویژه و ماندگار است. او سال‌ها پیش در انتقالی جنجالی پیراهن پرسپولیس را از تن خارج کرد و به استقلال پیوست تا یکی از بزرگ‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران را رقم بزند.

هاشمی‌نسب در دربی سال ۷۹ با لباس آبی و پروازی دیدنی دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد تا بین هواداران استقلال محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند.

او در عرصه مربیگری و در سال‌های اخیر یکی از دستیاران جواد نکونام بود و حتی پیش از شروع اولین تمرین استقلال، در کمپ ناصر حجازی حضور پیدا کرد اما بنا به دلایلی حضورش در جمع کادر فنی آبی‌ها به تاخیر افتاد.

در نهایت پس از هفته‌ها بحث و مذاکرات متعدد و انتشار اخبار و شایعات متفاوت، باشگاه استقلال با مهدی هاشمی‌نسب برای حضور در جمع کادر فنی این تیم به توافق رسید و یاغی فوتبال ایران در روزی که استقلال برای بازی با صنعت نفت به آبادان سفر کرده بود، با آبی‌های پایتخت قرارداد همکاری امضا کرد.

چند روز پیش، منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال در یکی از برنامه‌های تلویزیونی خبر ناخوشایندی به استقلالی‌ها داد و گفت: قرارداد هاشمی‌نسب تاکنون ثبت نشده و با توجه به اینکه سقف قرارداد آنها پُر است، امکان ثبت وجود ندارد.

در روزهای گذشته باشگاه استقلال به منظور گنجاندن هاشمی‌نسب در کادرفنی این تیم، تلاش‌های زیادی در راستای متناسب‌سازی سقف قرارداد انجام داد و در نهایت موفق شد مشکل او را حل کند و در نتیجه او می‌تواند در بازی روز پنجشنبه استقلال برابر ملوان در ورزشگاه آزادی، روی نیمکت میزبان بنشیند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha