۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 85199826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چشم انتظاری اهالی روستای درودی خاش برای بهره‌مندی از آب پایدار و راه مناسب

زاهدان- ایرنا- دهیار شهرک درودی سنگان بخش مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: مردم این منطقه از دسترسی به راه مناسب، برق و آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و شبکه آبرسانی محرومند و چشم انتظار همت مسوولان برای رفع این مشکلات هستند.

میرافضل کرد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: هم اکنون ساکنان شهرک درودی سنگان با گذشت سالها انتظار خواهان اجرای پروژه روکش آسفالت مسیر از سنگان مرکزی تا شهرک درودی بطول ۱۵ کیلومتر، گسترش شبکه برق و تامین آب آشامیدنی و لوله کشی مناسب هستند.

وی بیان کرد: بیش از ۲۰۰ خانوار ساکن در این منطقه ضمن قدردانی از خدمات انجام شده، توجه به نیازهای اساسی آب، برق و راه و توسعه خدمات را مطالبه می‌کنند.

دهیار شهرک درودی سنگان بخش مرکزی خاش ادامه داد: تاکنون طرح هادی روستایی به مسافت هفت هزار مترمربع و زیرساخت چمن مصنوعی در این روستا انجام شده و منتظر نصب چمن هستیم‌ و شبکه دیجیتال در سالهای گذشته با مشارکت دهیاری انجام شده و اینترنت هم ۳g وصل شده و نیاز به ارتقاء دارد.

وی ادامه داد: نقشه برداری توسط بنیاد مسکن برای گسترش طرح هادی انجام شده و در حوزه گردشگری به مانند دیگر نقاط سنگان نیازمند توجه ویژه دولت است.

روستای شهرک درودی دارای مدرسه ابتدایی، خبازی، خانه ورزش، خانه بهداشت، خانه هلال و جایگاه نفت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha