۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85199411
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ آشپزخانه خانگی ایلام آماده خدمات رسانی در ایام اربعین هستند

ایلام - ایرنا - رئیس کمیته مشارکت های مردمی ایلام با اشاره آمادگی موکب داران برای خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: ۸۰ آشپزخانه خانگی ایلام طی این ایام به عنوان پشتیبان فعالیت خواهند کرد.

قاسم حقیقت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۶۸ موکب در استان ایلام برای اربعین حسینی آماده خدمات رسانی به زوار هستند، علاوه بر این موکب ها ۶۰ موکب از استان های دیگر در مناطق مختلف برای خدمات رسانی مستقر می شوند.

وی بیان کرد: ۸۰ آشپزخانه خانگی ایلام به عنوان پشتیبان موکب های اربعین حسینی در استان ایلام ایجاد شده است.

رئیس کمیته مشارکت های مردمی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای ماه صفر نیز ۶ موکب برای خدمات رسانی در مرز مهران مستقر می شود که روزانه ۱۵ هزار وعده غذای گرم بین زوار توزیع خواهد شد.

حقیقت با اشاره به گرمای هوا و تمهیدات لازم برای تامین آب و یخ در مهران، گفت: امسال تمهیدات خوبی برای دپوی آب معدنی و یخ در مرز مهران اندشیده شده و قطعا مشکلات سال گذشته در بحث توزیع آب حل می شود.

وی افزود: امسال جانمایی موکب های اربعین در مرز مهران و مسیرهای منتهی به مرز بر اساس نیازمندی های زوار انجام شده و برنامه ریزی خوبی صورت گرفته که در مناطق پرجمیعت خدمات بیشتری ارائه شود.

حقیقت اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد تاکنون ۶۷ زوار ثبت نامی در سامانه سماح برای سفر اربعین مرز مهران را انتخاب کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha