افق های روشن توسعه شهرستان آباده با سهم ۳۰۰ میلیارد ریالی آب و راه

شیراز-ایرنا-معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده به سهم ۳۰۰ میلیارد ریالی آب و راه از بودجه این شهرستان اشاره کرد و گفت: ٢٠٤ هکتار اراضی دولتی در شهرستان آباده به ساخت مسکن اختصاص یافته است. 

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه ایرنا، مهدی مرادی در سومین جلسه شورای اداری شهرستان آباده ضمن تشریح بودجه این شهرستان در فصول تملک‌استانی، توازن و سه درصد نفت وگاز اظهار کرد: برای نخستین بار در دولت سیزدهم اختیار هزینه کرد ۳۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت وگاز به‌ کمیته برنامه ریزی شهرستان آباده تعلق گرفت که حدود ۲۰۰میلیارد ریال از این اعتبار برای آبرسانی به شهرها و روستاها و آسفالت جاده خسروشیرین اختصاص داده شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده ادامه داد:همچنین از محل اعتبارات تملک استانی و توازن حدود ۱۰۰میلیارد ریال به فصول آب و راه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اولویت دولت تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد است، گفت: به هیچ عنوان پروژه عمرانی جدید دولتی کلنگ‌زنی نخواهیم‌ کرد مگر موارد ضروری که در جهت رفع نیاز مردم تشخیص داده شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده از الحاق ۱۶ هکتار اراضی مسکونی جدید به شهر آباده به منظور ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: اقدامات بی‌نظیری توسط دولت سیزدهم برای الحاق اراضی بمنظور ساخت مسکن صورت گرفته که با مصوبه اخیر کمیته زیربنایی استان فارس، جمعاً ٢٠٤ هکتار اراضی دولتی در شهرستان آباده برای ساخت مسکن اختصاص یافته است.

مرادی یادآور شد: در هشت سال دولت گذشته هیچ اقدامی در راستای توسعه ساخت وساز صورت نگرفته بود و اکنون شاهد تقاضای بسیار زیادی از سوی مردم برای تهیه مسکن هستیم لذا امیدواریم با اجرای رو به جلوی طرح نهضت ملی مسکن بخشی از این نیاز ضروری مردم را تأمین کنیم.

در این جلسه همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان آباده طی سخنانی بر تکریم ارباب رجوع توسط مدیران دستگاه های اجرایی و بر هم افزایی بیش از پیش دستگاه ها در خدمت رسانی به مردم در دولت مردمی تاکید و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آباده هم گزارشی از تمهیدات پیش بینی شده به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ارائه کرد.

شهرستان آباده در فاصله ۲۷۶کیلومتری از شمال شهر شیراز قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha