بنگاه‌ها نیازمند آموزش و انتقال تجربیات هستند

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا) گفت: به‌دلیل تحریم و عدم‌حضور جدی تولیدکنندگان در عرصه های بین المللی، نیاز به انتقال تجربیات به بنگاه‌ها حس می‌شود.

به گزارش ایرنا از صحا، «محسن نادری منش» در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و دانشگاه صنایع و معادن ایران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه این تفاهم نامه بتواند بخشی از نیازها و دغدغه های صنایع پیشرفته را برطرف کند، افزود: خلا آموزش‌های خاص در حوزه فناوری و دانشی به مدیران، از بحث‌های جدی است که باید در صدد رفع آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرکز همرسانی فناوری امری جدی است که باید ایجاد شود و به مراکز استان‌ها گسترش یابد، تصریح کرد: این امر می تواند قالب خوبی در راستای همکاری دانشگاه صنایع و معادن و صحا باشد.

در این مراسم «شجاعی» رئیس دانشگاه صنایع و معادن نیز با ابراز خرسندی از امضای تفاهمنامه دوجانبه، گفت: صنایع پیشرفته یکی از دغدغه‌های ما است و در حوزه زیست بومی و رویدادها آمادگی همکاری در زمینه صنایع پیشرفته را داریم.

وی تاکید کرد: به‌شدت به دنبال آن هستیم که دانشگاه صنایع و معادن در موافقتنامه های تجاری به‌عنوان مرجع صدور خدمت آموزشی و مشاوره ای در حوزه های مدیریتی معرفی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha