وعده صادق دولت در افتتاح یک طرح ورزشی بابل پس از ۱۲ سال

ساری - ایرنا - قفل ۱۲ ساله تنها سالن ورزشی چند منظوره شهر گتاب بابل بعد از ۱۲ سال با سفر هیات دولت به مازندران شکسته و در مدار افتتاح قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخش گتاب بابل که یکی از بخش های ۶ گانه بابل محسوب می شود که در ۱۲ کیلومتری جنوب این شهرستان با جمعیت ۵۰ هزار نفری واقع شده است.

یکی از مطالبه های چند ساله اهالی این بخش تکمیل این سالن چند منظوره بود که در طول این ۱۲ سال شهروندان گتابی به صورت مستمر پیگیر تکمیل این سالن چند منظوره در شهر خود بودند که در نهایت قفل این طرح در سفر هیات دولت سیزدهم به مازندران شکسته شد.

وعده صادق دولت در افتتاح یک طرح ورزشی بابل پس از ۱۲ سال

مهاجرت به شهر

یکی از شهروندان گتابی که سالها پیگیر تکمیل این سالن ورزشی می باشد، به خبرنگار ایرنا گفت : برای تمرین والیبال فرزندانم ناچار به شهر بابل مهاجرت کردم چون دو پسرم باید در هفته سه مرتبه تمرین والیبال داشته باشند.

محمد پورباقر بیان کرد: رفت و برگشت مسیر ۲۴ کیلومتری برای ما امکان پذیر نبود و به ناچار می بایست به شهر بابل مهاجرت می کردیم.

وی ادامه داد : اگر شهر گتاب یک سالن چند منظوره ورزشی دایر بود دیگر فرزندم ناچاربه مهاجرت به شهر بابل نمی شدیم.

پورباقر تصریح کرد : با راه اندازی سالن چند منظوره در شهر گتاب بدون تردید فرزندم تمرین ورزشی خود را در این سالن انجام می داد و نیاز به مهاجرت به شهر بابل نبود.

وی گفت : با افتتاح این سالن بسیاری از مربیان در رشته های مختلف دوره‌های آموزشی و تمرینی خود را در این سالن انجام خواهند داد.

وعده صادق دولت در افتتاح یک طرح ورزشی بابل پس از ۱۲ سال

سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار بابل در این باره گفت : سالن چند منظوره شهر گتاب در سال ۹۰ کلنگ زنی شد و به مدت ۱۲ سال نیمه تمام مانده بود.

وی بیان کرد: سفر هیات دولت به مازندران گره کور این طرح ورزشی را باز کرد و این طرح را در مدار افتتاح قرار داد.

فرماندار بابل افزود : برای این طرح ورزشی تاکنون ۶۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. این سالن چند منظوره برای والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال و در نهایت تمامی رشته های سالنی استفاده می شود.

وی گفت : این طرح ورزشی در آینده نزدیک به شکل کامل تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد.

فرماندار بابل تصریح کرد : بخش اداری نمایندگی اداره ورزش و جوانان گتاب هم در کنار این سالن طراحی شده و همزمان افتتاح این سالن ساختمان اداری آن افتتاح می شود که همزمان با افتتاح سالن این بخش هم افتتاح خواهد شد.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل شامل ۶ بخش به شهر است که حدود ۵۰ هزار نفر از این جمعیت در بخش گتاب زندگی می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha