۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85198611
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ نیروی شهرداری منطقه پنج تهران در پایانه مرزی مهران مستقر می شوند

ایلام - ایرنا - معاون شهردار منطقه پنج تهران گفت: ۴۰۰ نفر نیروی خدمات شهری از شهرداری منطقه پنج تهران به مهران جهت خدمات رسانی به زائران ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مرتضی مرادی" روز دوشنبه در دیدار با معاون امور عمرانی استاندار ایلام اظهار کرد: شهرداری منطقه پنج تهران با تشکیل تیم های مختلف، شیفت بندی افراد و برنامه ریزی های لازم با توجه به شرح وظایف تعیین شده، آماده خدمات رسانی مطلوب به زائرین حسینی در مرز مهران است.

وی افزود: شهرداری منطقه پنج تهران در پیاده روی امسال اربعین، نظافت بخشی هایی از مسیر تردد زائران در مرز مهران را بر عهده دارد.

معاون شهردار منطقه پنج تهران ابراز امیدواری کرد: نیروهای خدمات رسان این شهرداری تا پایان این ایام اربعین خدمت رسانی مطلوبی به زائران حسینی در مرز مهران داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام هم در این دیدار گفت: برای اربعین امسال نیروهای شهرداری های مناطق پنج و ۱۱ تهران، کرج، ساری، مرکزی و قزوین مسئولیت خدمات رسانی از شهر مهران و پل زائر تا پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی برعهده خواهند داشت و زباله های جمع آوری شده با ماشین های مخصوص به محل دپو تعیین شده منتقل می شود.

"سعید هژبری" افزود: حضور و فعالیت نیروهای خدمات رسان شهرداری های معین مستقر در مرز مهران به جهت نظافت پایانه مرزی مهران به ویژه از پل زائر تا پایانه برکت و پایانه شهید "قاسم سلیمانی" همزمان با برگزاری مراسم اربعین و حجم زیاد زائران اربعین قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: خدمات شهرداری های منطقه پنج و ۱۱ استان تهران و همچنین دیگر استان های معین در ایام اربعین سال گذشته به زائران حسینی چشمگیر بود.

هژبری با بیان اینکه تمامی این اقدامات با همکاری و تعامل مستقیم شهرداری‌ها با حوزه عمرانی و فرمانداری مهران صورت می گیرد، ادامه داد: در سال های گذشته ارتباط بسیار خوبی در این خصوص شکل گرفت و این روند هر سال تداوم پیدا خواهد کرد.

۴۰۰ نیروی شهرداری منطقه پنج تهران در پایانه مرزی مهران مستقر می شوند

معاون استاندار با بیان اینکه با توجه به حجم بالای جمعیت حاضر در شهر مهران و پایانه های مرزی همزمان با مراسم اربعین، خدمات رسانی بسیار دشوار می شود، تاکید کرد: حضور بموقع و تنظیم شیفت بندی نیروهای شهرداری ها به همراه تجهیزات، امکان نظافت مکان های یاد شده آن هم در شرایطی که جمعیت چندین برابر حالت معمول می شود، را فراهم سازند.

وی با تقدیر از نیروهای شهرداری‌های استان های معین برای نظافت در ایام اربعین تصریح کرد: تیم های شهرداری ها باید تا پایان روز اربعین خدمات رسانی به زائران را ادامه دهند و این نیروها تا پاکسازی کامل بخش هایی که مسئولیت نظافت آن را برعهده دارند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار معاونان، مشاور، مدیر بازرسی، مدیر مدیریت بحران غرب تهران و مدیر حراست شهرداری منطقه پنج تهران حضور داشتند.

بیش از ۶۰ درصد زائران اربعین از مهران عبور می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha