۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85198512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس مجلس پاکستان حادثه تروریستی شیراز را محکوم کرد

اسلام‌آباد - ایرنا - رئیس مجلس ملی پاکستان حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های شهدا و زخمی‌های این حادثه ابراز همدردی کرد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، روابط عمومی پارلمان پاکستان امروز با صدور بیانیه‌ای به نقل از «راجا پرویز اشرف» که به صورت اختصاصی برای دفتر ایرنا در اسلام‌آباد ارسال شد، اعلام کرد: رئیس مجلس پاکستان حمله تروریستی به بارگاه مطهر حضرت شاهچراغ در شهر شیراز  را محکوم و نسبت به تلفات انسانی و زخمی شدن افراد بی‌دفاع ابراز تاسف کرد.

پرویز اشرف مراتب همدردی خود را با دولت و مردم ایران به ویژه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده و افزود: تروریست‌ها برای اهداف شوم خود درصدد تخریب صلح و ثبات منطقه هستند.

رئیس مجلس پاکستان گفت که حمله به مردم بی‌گناه و ریختن خون آنان هرگز ارتباطی با دین و مذهب ندارد و در دین اسلام اعمال تروریستی هرگز قابل توجیه نیست.

در پی حمله تروریستی یکشنبه شب به حرم شاهچراغ یک نفر از خادمان به شهادت رسید و هشت نفر مجروح شدند.

بارگاه مطهر شاهچراغ (ع) روز چهارشنبه چهارم آبان سال ۱۴۰۱ نیز مورد حمله تروریستی داعش قرار گرفت که در نتیجه آن ۱۳ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. عاملان این اقدام تروریستی یک ماه گذشته اعدام شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha