وحیدی شخصیتی جهادگر، شجاع  و انقلابی است/ استیضاح وی به نفع کشور نیست

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان داشت:وحیدی شخصیتی جهادگر، شجاع  و انقلابی است که درکارنامه خود سوابق بسیار درخشانی دارد و استیضاح وی در شرایط فعلی به نفع کشور نیست.

قدرت الله حمزه شلمزاری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در واکنش به اصرار برخی از نمایندگان بر استیضاح وزیر کشور بیان داشت:وحیدی شخصیتی جهادگر، شجاع و انقلابی است که درکارنامه خود سوابق بسیار درخشانی دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: وزیر کشور همواره در وقوع بحران ها در کشور اعم از سیل و زلزله در میدان حوادث حضور داشته و اولین کسی بود که بحران‌ها را مدیریت می کرد.

نماینده مردم اردل شهرکرد اضافه کرد: دو رویداد بزرگ برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حال انجام است که مسئولیت و فرماندهی آن برعهده وحیدی است .

حمزه شلمزاری اضافه کرد: با توجه به بیانات رهبر انقلاب در اهمیت، رقابت و حضور مردم در انتخابات باید فرماندهی این رویداد تقویت و نه تضعیف شود.

وی افزود: برگزاری بزرگترین گردهمایی مسلمانان و آزدیخواهان جهان، نیاز به فرماندهی و هماهنگی دارد وبه مصلحت کشور نیست که موضوع استیضاح وزیر کشور در چنین شرایطی مطرح شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها وزرات کشور را ستون خیمه دولت عنوان کرد و گفت: استیضاح وزیر کشور ضربه به دولت است امیدواریم مجلس کمک کند تا این موضوع در مجلس مطرح نشود چون به به نفع مردم ، نظام ،دولت و مجلس نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha