۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85198325
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارز اربعین در شعب پست بانک کردستان آماده عرضه به زائران است

سنندج- ایرنا- مدیرکل پست بانک کردستان گفت: برای نخستین بار در سطح کشور ارز اربعین با نرخ دولتی در شعب پست بانک مناطق شهری و روستایی سه شهرستان استان آماده عرضه به زائران است.

حسین واحدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زائران می توانند در شهرستان مرزی مریوان از شعبه شهری مریوان، مرکز بانکی روستایی بازارچه باشماق، مرکز بانک روستایی کانی دنیار و مرکز بانکی روستایی سه راه حزب الله اقدام به تهیه ارز اربعین با نرخ دولتی کنند.

وی اضافه کرد: شعبه شهری، مرکز بانکی روستایی پیرتاج، مرکز بانکی روستایی توپ آغاج و مرکز بانکی روستایی خسروآباد در شهرستان بیجار هم اقدام به عرضه ارز اربعین می کند.

مدیرکل پست بانک کردستان ادامه داد: در شهرستان قروه هم در شعبه شهری آن، مرکز بانکی روستایی میهم علیا و مرکز بانکی روستایی مالوجه امکان تهیه ارز اربعین وجود دارد.

واحدی با اشاره به اینکه پست بانک استان در این سه شهرستان آمادگی ارائه خدمات لازم به زائران اربعین است، یادآور شد: این اقدام پست بانک استان در راستای رفاه حال زائران اربعین حسینی انجام شده است.

امسال برای دومین سال متوالی مرز بین المللی باشماق مریوان هم به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

مریوان در ۱۰۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد و مرز باشماق هم در ۱۷ کیلومتری غرب مریوان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha