۲۵۰میلیارد ریال اعتبارات نماینده بروجن در مجلس برای طرح‌های عمرانی توزیع شد

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبارات در اختیار این نماینده در سال‌جاری برای اجرای طرح‌های شهرستان توزیع شد.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این مبلغ ۴۳ میلیارد ریال برای تکمیل مسیل‌های شهری بین شهرداری‌های شهرستان بروجن توزیع شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۵۴ میلیارد ریال از این اعتبار برای حوزه جهاد کشاورزی شهرستان بروجن افزود: این مبلغ برای مرمت و بازسازی قنات‌ها، احداث کانال‌های بتُنی و ساخت کانال‌های انتقال آب هزینه می‌شود.

جعفری تصریح کرد: همچنین از محل این اعتبارات ۱۶ میلیارد ریال برای کمک به خانه‌های عالم روستاهای شهرستان بروجن اختصاص پیدا کرد.

وی یادآور شد: به‌منظور اجرای طرح‌های هادی روستایی در شهرستان بروجن ۴۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از محل این اعتبارات ۱۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مرتبط با آبخیزداری اختصاص یافت.

وی گفت: ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات سال‌جاری در اختیار نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرح‌های فرهنگی اختصاص داده شد.

جعفری تاکید کرد: از محل اعتبارات سال‌جاری در اختیار نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ۳۹ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های ورزشی شهرهای این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: همچنین فرمانداری بروجن برای تکمیل طرح‌های ورزشی شهرهای این شهرستان ۲۶ میلیارد ریال اختصاص یافت که با احتساب اختصاص ۳۹ میلیارد ریال اعتبارات سال‌جاری در اختیار نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی این مبلغ به ۶۵ میلیارد ریال افزایش یافت.

جعفری تصریح کرد: در سال گذشته نیز ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی برای تمکیل طرح‌های اولویت‌دار این شهرستان اختصاص داده شد.

به گزارش ایرنا، اعتبارات در اختیار نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از محل طرح‌های ملی پیوست شماره (۱) پیشنهادی از محل اعتبارات جزء ۱۳ ردیف ۵۵۰۰۰۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha