پلیس کنگاور قاتلین فراری را در یکی از شهرستان‌های لرستان دستگیر کردند
عکس تزئینی است

کرمانشاه – ایرنا - فرمانده انتظامی کنگاور گفت: قاتلین فراری که در ۲۱ مرداد ماه سال جاری جوانی ۲۵ ساله را با سلاح سرد به قتل رسانده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور در یکی از شهرستان های استان لرستان دستگیر شدند.

سرهنگ «حیدرحق جویان» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی قتل مردی ۲۵ ساله با سلاح سرد در یکی از پارک های شهرستان کنگاور در تاریخ ۲۱ مرداد ماه سال جاری و متواری شدن قاتلین، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور قرار گرفت.

وی با اشاره به این که در تحقیقات اولیه، هویت قاتل شناسایی شد افزود: تحقیقات نشان میداد قاتلین پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به یکی از شهرستان‌‍‌های استان لرستان گریخته اند و هیچ گونه خبری از آنان در دست نیست.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی کنگاور با انجام اقدامات فنی و کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی موفق شدند، محل اختفای قاتلین را در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی متهمان را که قصد فرار مجدد به مکان نامعلومی داشتند دستگیر کنند.

بنا به گفته‌حق‌جویان متهمان در بازجویی‌های اولیه لب به اعتراف گشوده و به قتل اعتراف کرده‌اند و در مخفیگاه آنها آلات جرم کشف که در این راستا پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha