۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85197646
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز  خواستار برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افزایش قیمت شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز افزایش تولید و توزیع کالاهای اساسی در بازار را عامل کاهش قیمت دانست و برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افزایش قیمت های خارج از مصوبات ستاد تنظیم بازار را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی " روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان البرز با تاکید بر اینکه نظارت ها بر بازار استان باید تشدید شود، افزود: بر این اساس کنترل و بازدید از توزیع کالاهای اساسی در استان را نیز با جدیت بیشتری در بازدیدهای سرزده در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی ادامه داد: بر این باور هستم که می توانیم با ایجاد تسهیلات برای بخش خصوصی در بخش تولید گوشت سفید و قرمز، در جهت کاهش قیمت ها اقدام کنیم.

عبداللهی از مدیرکل جهادکشاورزی خواست تا بخش های تولیدی زیرمجموعه خود را مورد نظارت قرار داده و پیش از بروز موانع و مشکلات به چاره اندیشی در خصوص مسائل، اقدام کند.

استاندار البرز اتخاذ تدبیر برای تسهیل در راه اندازی مرغداری ها و دامداری ها با هدف تامین نیاز استان و حتی صادرات را یکی از مهمترین رویکردهای این نشست ها اعلام کرد و متولیان را مکلف کرد تا در جلسات بعدی طرح و برنامه ویژه با قابلیت اجرا، ارایه دهند.

استاندار البرز  خواستار برخورد جدی دستگاه های نظارتی با افزایش قیمت شد

وی گفت: باید ظرفیت های تولید و صادرات استان البرز و نیازهای کشورهای همسایه احصا شود تا با اطلاعات دقیق در خصوص رایزنی جهت توسعه روابط بین کشورها، تلاش کنیم.

عبداللهی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار باید پویاتر شوند و برنامه های ویژه ای برای تنظیم بازار استان ارائه دهند چراکه ضرورت دارد با نظارت های جدی و اقدام در راستای کاهش قیمت ها و افزایش تولید، رضایتمندی و آسایش خیال مردم اقدام کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha