۲۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85197571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین اعتبارات بخش کشاورزی به حوزه آب و خاک اختصاص دارد

قزوین - ایرنا - معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ضرورت تقویت حوزه آب و خاک برای کشاورزی پایدار و مطمئن، گفت: بیشترین اعتبارات بخش کشاورزی به حوزه آب و خاک اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صفدر نیازی شهرکی روز یکشنبه در بازدید از چهار طرح آب و خاک بخش کشاورزی استان قزوین افزود: طرح‌های آب و خاک در قزوین یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی در سفر رییس جمهوری به این استان مصوب شده است.

نیازی شهرکی اظهار کرد: تکمیل سدهای کشاورزی و استخرهای معیشتی و تسریع در اجرای طرح های آبیاری نوین از دغدغه ها و اولویت های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می رود.

مزرعه ذرت شیرین به مساحت ۴۰ هکتار واقع در روستای نصرت آباد از توابع شهرستان البرز، طرح آبیاری زیر سطحی در روستای کچله گرد از توابع شهرستان بویین زهرا به مساحت ۶۰ هکتار،طرح آبیاری تحت فشار به مساحت ۱۱۰ هکتار برای آبرسانی به باغات انگور واقع در چاه دشت آزادگان از توابع تاکستان و طرح آبرسانی ۳۶۰ هکتاری در شهر نرجه تاکستان از پروژه هایی بودند که معاون وزیر جهاد کشاورزی از آنها بازدید کرد.

استان قزوین دارای ۴۸۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی است که از این میزان حدود ۷۵ هزار هکتار را باغ میوه و سایر را زمین های زراعی تشکیل می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha