تکریم خانواده معظم شهدا به مناسبت‌های خاص منحصر نشود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه همه مسئولان در هر دوره زمانی است و نباید دیدارها و تکریم به مناسبت‌های خاص منحصر گردد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فعالیت ستاد کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل از آبان ماه سال ۱۴۰۱ با حضور سردار حق‌طلب و صدور حکم ریاست کنگره به نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، حکم مسئول اجرایی به استاندار و حکم دبیر کل کنگره به فرمانده سپاه استان اردبیل آغاز شد.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای اعضای این ستاد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بوده است که طی این مدت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان طبق برنامه‌ریزی ستاد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با این خانواده های معظم دیدار کردند.

در آستانه برگزاری کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید این استان، با هدف پاسداشت ارج و احترام شهدا، ترویج فرهنگ پایداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل روز با خانواده‌های شهیدان میرسعداله میرتیموری، سیدکاظم هاشمی بی‌ریا و رضوان حامدسلطانی و شهدای دیگر استان دیدار کرد.

ملیحه ملک‌زاده فرد در حاشیه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به محدوده سنی جامعه هدف کانون، دیدار با خانواده‌هایی که شهدای آنها کم سن و سال‌تر هستند توسط مدیریت کانون برگزار می شود.

وی اضافه کرد: این دیدارها که به عنوان بخشی از پیش برنامه‌های کنگره ملی سه هزار و ۴۰۰ شهید استان تعریف شده است، فرصتی برای آشنایی با والدین و بازماندگان شهدای نوجوان و جوان استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: هر چه در این دیدارها به ارج ، منزلت ، صبر و استقامت این خانواده‌ها بپردازیم، نمی‌توانیم پایداری‌ها و بلندنظری‌های آنها را جبران کنیم ، فقط به این نکته قائل هستیم که امنیت و آرامش ما مدیون خون شهدای سرفراز است.

ملک‌زاده فرد با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان در هر دوره و مقطعی است، یادآورشد: شهادت، عزت و افتخاری است که نصیب بندگان مخلص می‌شود و امیدواریم با دعای خیر پدران و مادران شهدای والامقام شفاعت شویم.

به گزارش ایرنا ، اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در ۲۶ مرداد امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار خواهد شد ، برای چاپ و نشر بیش از ۳۴۰ عنوان کتاب مرتبط با موضوع این کنگره برنامه‌ریزی شده که ۶۰ مورد آن در مرحله چاپ است.

استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha