خط و نشان رئال برای لالیگا؛ بیلبائو قربانی جاه‌طلبی کهکشانی‌ها شد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رئال مادرید توانست با برتری برابر اتلتیکو بیلبائو در دیداری خارج از خانه گام نخست را در لالیگا محکم بردارد.

به گزارش ایرنا، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لالیگا اسپانیا، تیم فوتبال رئال مادرید از ساعت ۲۳ شنبه در ورزشگاه سن مامز میهمان اتلتیکو بیلبائو بود که توانست با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار به برتری برسد و گام نخست را در لیگ محکم بردارد.

مادریدی‌ها که فصل قبل در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و این عنوان را به رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا واگذار کرده بودند دنبال این بودند که بتوانند در نخستین دیدار خود عمل کرد خوبی با حضور نفرات جدید داشته باشند.

از طرفی بیلبائو هم دوست نداشت در ورزشگاه مملو از هوادار خود تن به شکست دهد.

رئالی‌ها پیش از بازی با تن کردن پیراهنی که روی آن نام تیبو کورتوا نوشته شده بود، به همبازی خود روحیه دادند. این دروازه‌بان رئال مادرید دو روز قبل از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد و به همین خاطر دست کم ۶ ماه نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

در شرایطی که در دقایق نخست بازی شرایط کمی پایاپای پیش رفت، در بیست و هشتمین دقیقه مسابقه رودریگو روی پاس دنی کارواخال توانست گل نخست خود و تیمش را به ثمر برساند.

هشت دقیقه بعد نیز بلینگهام که باارزش‌ترین خرید مادریدی‌ها در تابستان محسوب می‌شود روی پاس دیوید آلابا اختلاف را دو برابر کرد تا خیال آنجلوتی بابت برد در این دیدار در همین نیمه نخست راحت شود.

ادر میلیتائو در دقیقه ۵۰ به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و جایش را به رودیگر داد.

در ادامه نیز اونای سیمون دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا بارها مانع گلزنی مادریدی‌ها شد تا این مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد.

بدین ترتیب رئال مادرید جزو برندگان هفته نخست لالیگا قرار گرفت.

خط و نشان رئال برای لالیگا/ کهکشان سن مامس سفید شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha