فرمانده سپاه الغدیر یزد: جهاد امید آفرینی رسالت اصلی خبرنگاران است+فیلم

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران است که باید نقش را با جدیت در کشور ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، سردار "حسین زارع کمالی" شنبه شب در جمع خبرنگاران یزد افزود: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی که نیاز کشور است توسط رسانه‌های گروهی تقویت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف وارد جنگ رسانه‌ای، خبری و شناختی علیه نظام شده‌اند ادامه داد: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی موجب شکست استکبار است.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: رسانه‌های گروهی با تولید برنامه‌های مناسب خبری و محتوای لازم، مردم و جوانان را در جریان خدمات نظام قرار دهند.

زارع کمالی از همکاری رسانه‌های گروهی با مجموعه سپاه و بسیج در یکسال گذشته قدردانی و به دلیل اهمیت اطلاع رسانی بر تداوم آن تاکید کرد.

وی گفت: به رغم همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند توسط نظام و انقلاب اسلامی و همکاری مردم و پگیری مسئولان، خدمات خوبی در کشور انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف فقط دنبال یاس آفرینی در کشور و بین مردم و مسئولان و دلسرد کردن جامعه است.

زارع کمالی گفت: مطالبه گری و طرح انتقادات سازنده در موضوعات مختلف نه تنها مشکلی ندارد که موجب رفع خطاها و کمک به مسئولان است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، تقویت بسیج رسانه، برپایی اردوهای پیشرفت و تقویت اطلاع رسانی باید پیگیری شود.

همچنین حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر به اهمیت و نقش رسانه‌های گروهی به خصوص جهاد تبیین اشاره کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: جهاد امید آفرینی رسالت اصلی خبرنگاران است+فیلم

در این نشست تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی به طرح دیدگاه‌های خود در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و رسانه پرداختند و پیگیری آنها را توسط سپاه الغدیر خواستار شدند.

از تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان می‌توان به خانه مطبوعات و تشکل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و بیش از یک هزار نفر عضو دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha