۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85196824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی مشهد جمع‌آوری می‌شود

۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۴
کد خبر: 85196824
۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی مشهد جمع‌آوری می‌شود

مشهد-ایرنا-مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: هم اکنون ۱۲ درصد پسماندهای خشک خانگی در سطح مشهد جمع آوری می شوند که با راه اندازی نرم افزارهایی از سوی شرکت های دانش بنیان، می توان با مراجعه به در منازل شهروندان، این میزان را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود رضوی در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه صنعت پلاستیک در مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مشهد در صنعت بازیافت کشور پیشرو است و در حال حاضر مجتمع صنعتی کارخانه های بازیافت شهرمشهد شامل ۱۰ کارخانه است که به زودی ۲ کارخانه بازیافت شیشه و مواد غذایی نیز راه اندازی می شود.

وی تاکید کرد:در مدیریت شهری مشهد بستر برای حضور شرکتهای دانش بنیان فراهم است از این رو از آنان برای ارائه ایده ها و پیشنهادات دعوت به عمل می‌آید.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد در خصوص برگزاری نمایشگاه صنعت پلاستیک در این شهر گفت: تلاش ها بر این است تا از محصولات این شرکتها در مشهد بهره ببریم و بدون شک همه این موارد، موجب تعالی صنعت بازیافت کشور به خصوص شهر مشهد خواهد شد.

رضوی افزود: کمک به محیط زیست، ایجاد اشتغالزایی خُرد با تولید دستگاههای بومی و با کمک شرکتهای دانش بنیان بخشی از دستاوردهای خوب این نمایشگاه است.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد دایر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha