۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85196143
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس ۲ هفته به تعویق افتاد

گنبدکاووس - ایرنا - سرپرست هیات سوارکاری گنبدکاووس از تعویق ۲ هفته‌ای مسابقات کورس اسبدوانی بهاره - تابستانه این شهرستان خبر داد و گفت: این تصمیم با هدف انجام فرایند تغییر و تحولات اداری و مالی این هیات پس از انتصاب مدیر جدید اتخاذ شده است.

عبدالجلیل خسروی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتصاب به‌عنوان سرپرست جدید هیات سوارکاری گنبدکاووس، فرایند تغییر و تحولات اداری و حساب‌های مالی هیات باید انجام شود که براین اساس مسابقات کورس اسبدوانی گنبدکاووس ۲ هفته به تعویق افتاد.

خسروی ادامه داد: پس از انجام فرایند اداری تغییر و تحولات هیات سوارکاری گنبدکاووس، ادامه مسابقات کورس بهاره - تابستانه این شهرستان از هفته پانزدهم از سر گرفته می‌شود.

به گفته وی، ادامه مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس پس از ۲ هفته، روز پنجشنبه هر هفته در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزاری خواهد شد.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه باحضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق‌قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha