۲۱ مرداد ۱۴۰۲، ۷:۵۶
کد خبر: 85195983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار یزدی برای حضور در راهپیمایی اربعین ثبت نام کردند

یزد- ایرنا- مدیر حج و زیارت یزد گفت: تاکنون ۱۵ هزار نفر در استان با ثبت نام در سامانه سماح و پرداخت هزینه، حضور خود را برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی قطعی کردند.

"علی اشرف" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آخرین زمان ثبت نام برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی تا یک روز قبل از اربعین است که مردم با مراجعه با سامانه کشوری سماح اقدام کنند.

وی به اهمیت و ضرورت ثبت نام علاقه مندان برای حضور در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: ارائه هرگونه خدمات به زوار در طول سفر به ثبت نام رسمی آنها در این سامانه اختصاص دارد و باید جدی گرفت.

این مسئول بیان کرد: یکی از مهمترین مسایلی که شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین به آن توجه داشته باشند موضوع بیمه است که زوار باید با ثبت نام در سماح نسبت به تعیین آن اقدام کنند.

اشرف با بیان اینکه هر کشوری دارای مقررات مخصوص به خود است از زوار اربعین حسینی خواست حتما در طول سفر از مرزبانی تا داخل کشور عراق و مناطق مختلف آن حتما با جدیت به مقررات احترام بگذارند.

وی در پایان مجدد تاکید کرد که همه افرادی که قصد سفر به راهپیمایی اربعین را دارند حتما در فرصت باقی مانده تا حضور در این همایش بزرگ معنوی جهان اسلام نسبت به ثبت نام در سامانه سماح اقدام کنند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha