۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85195765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوانح رانندگی در جنوب خراسان رضوی یک کشته و ۱۱ مصدوم داشت

گناباد-ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: پنج سانحه رانندگی روز جمعه در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی رخ داد که این تصادفات یک کشته و ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، محمد حسین اسماعیل زاده افزود: بدنبال برقراری تماس های جداگانه مبنی بر وقوع سه حادثه ترافیکی در شهرستان گناباد، سه آمبولانس از پایگاههای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نخستین حادثه برخورد خودرو پراید با درخت در روستای «باغ آسیا » گناباد با یک مصدوم بود که مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات لازم به مراکز درمانی انتقال یافت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد اضافه کرد: حادثه واژگونی خودروی سواری دنا در محور بجستان به فردوس هم یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان حادثه به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی اظهار داشت: بر اثر واژگونی خودروی مزدا وانت در محور گناباد به مشهد، ۲ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

اسماعیل زاده تصریح کرد: چهارمین حادثه مربوط به واژگونی خودروی پژو پارس در محور فردوس به بجستان و در ۲۰ کیلومتری این شهرستان بود که بدنبال آن پنج نفر مصدوم و مصدومان توسط آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: مسافران و رانندگان وسائل نقلیه با توجه به گرمای شدید هوا و افزایش سفرهای تابستانه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه می توانند از بروز حوادث جلوگیری کنند.

شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب و ۲۶۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha