امام جمعه موقت ساری: خبرنگاران مشکلات مردم را به درستی پیگیری کنند

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با بیان این که مشکلات و درد مردم به خصوص کشاورزان مازندران بسیار زیاد است، خطاب به اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران مشکلات و مطالبات مردم را از مسوولان به درستی پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید حسین شفیعی دارابی در نماز جمعه این هفته ساری به ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا اشاره کرد و افزود: مسوولان باید به مسایل مظلومان در عرصه خبرنگاری توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه موقت ساری با تاکید بر این که اصحاب رسانه درد و مشکلات مردم مازندران را به درستی اطلاع رسانی کنید، اظهار داشت: امروز مشکلات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مردم این خطه زیاد است، این درحالی است که بیشتر این مسایل از بیرون استان به داخل استان کشانده می شود
وی به مشکلات کشاورزی و فروش محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: از خبرنگاران می خواهیم که مطالبات مردم را به درستی برای مسوولان بیان کنند.
حجت الاسلام شفیعی دارابی خاطر نشان کرد: رسانه ها پیگیر وعده های مسوولان باشند و کارکرد های قانونی مسوولان را مطالبه کنند.

امام جمعه موقت ساری: خبرنگاران مشکلات مردم را به درستی پیگیری کنند


وی به آغاز پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز از نمایندگان مردم در مجلس گلایه داریم و توقع داریم نمایندگان به کار قانونی خود به پردازند.
شفیعی دارابی تاکید کرد: افراد داوطلب باید برای مردم به صحنه انتخابات بیایند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با با بیان این که استقبال داوطلبان به ثبت نام عامل مایوسی دشمنان می شود، گفت: اما انتظار داریم افراد با صلاحیت که دغدغه مردم دارند به مجلس راه بیابند.
امام جمعه موقت ساری به روز شهدای مدافع حرم اشاره کرد و با یاد و خاطره شهید حججی گفت : همه باید ارزش های شهدا را در برنامه های خود عملیاتی کنیم.
وی به ۳۶ شهید مدافع حرم و ۸۶ شهید امنیت مازندران اشاره کرد و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha