۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85195606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرایط ناپایداری جوی در استان بوشهر تداوم دارد

۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸
کد خبر: 85195606
شرایط ناپایداری جوی در استان بوشهر تداوم دارد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری جوی در این استان تا فردا شنبه تداوم دارد.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد این ناپایداری بیشتر در برخی نقاط استان و بویژه نوار شرقی و مناطق جنوبی استان رخ می‌دهد.

وی بیان کرد: این ناپایداری با رشد ابر و به صورت رعدوبرق، وزش باد همراه با گردوخاک و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: طی روزهای آینده غبار محلی، گاهی وزش باد، شرجی هوا و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان خواهد بود.

مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در مناطق شرقی و نواحی جنوبی استان با افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد ساعت ۰۴:۴۹ و جزر ساعت ۱۳:۳۱ خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha