«هرمزگان» به عنوان استان پایلوت حکمرانی هوشمند در کشور انتخاب شد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت حکمرانی هوشمند گفت: استان هرمزگان به عنوان پایلوت حکمرانی هوشمند در کشور انتخاب شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی در نشست حکمرانی هوشمند که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسایی برگزار شد، افزود: حکمرانی هوشمند یکی از نیازهای حوزه مدیریت در کشور است.

وی خاطرنشان کرد: باید بهره‌برداری و نتیجه‌گیری از داده‌های موجود در دستورکار قرار بگیرد و از مدیریت بر افراد به سمت مدیریت بر اطلاعات گام برداریم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان به عنوان استان پایلوت در تحقق حکمرانی هوشمند انتخاب شده است، اظهار کرد: بسیاری از موضوعات را می‌توان با بررسی داده‌های موجود در سامانه‌های مختلف و تفاضل‌گیری و تقاطع‌گیری از سامانه‌ها حل کرد و با نتیجه به دست آمده تصمیمات دقیقی را اتخاذ کرد.

دوستی خاطرنشان‌کرد: یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای مقابله و مهار قاچاق سوخت استفاده از ابزارهای حکمرانی هوشمند است و در این راستا کارهایی را در استان آغاز کرده‌ایم که در صورت تکمیل قابلیت معرفی شدن به کل کشور و بهره‌برداری ملی را دارند.

گفتنی است؛ «ابوموسی» در نشست بررسی عملکرد ستادی استان هرمزگان با حضور وزیر کشور به عنوان مرکز آزمایشی شهر هوشمند این استان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha