۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبر: 85195257
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استانداری یزد برای خبرنگاران کارت تردد الکترونیک صادر کرد

یزد - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: به منظور تردد آسان اصحاب رسانه به داخل استانداری با هماهنگی حراست برای خبرنگاران کارت تردد الکترونیکی صادر شده تا بتوانند برای پوشش اخبار به سهولت تردد داشته باشند.

علی صالحی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در زمینه همکاری با رسانه ها برای پوشش برنامه های خبری تعامل مناسبی بین روابط عمومی و رسانه‌ها وجود دارد، افزود: کارت شناسایی الکترونیک فعالان رسانه در هفته آینده به خبرنگاران تحویل می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: استاندار یزد به مناسبت روز خبرنگار در هفته جاری در منزل ۲۵ نفر از اصحاب رسانه استان حضور یافت و با اهدا گل و لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات آنان تجلیل کرد.

استانداری یزد برای خبرنگاران کارت تردد الکترونیک صادر کرد

صالحی ادامه داد: این بازدیدها از ۱۷ مرداد شروع شد و به مدت سه روز تداوم یافت و استاندار یزد ضمن حضور در منزل اصحاب رسانه به صورت مستقیم در جریان فعالیت های رسانه ها نیز قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: علاوه بر این برنامه ، ۲۱ نفر از مدیران دستگاه های اداری استان به نمایندگی از استاندار یز، در دفاتر رسانه ها حضور یافته و از تلاش های خبرنگاران تجلیل کردند.

صالحی ادامه داد: همچنین در مورد شهرستانهای استان نیز طی مکاتبه ای انجام و تاکید شد از اصحاب رسانه های مجوز دار و فعال در هر شهرستان تجلیل صورت گیرد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha