رسالت اصلی خبرنگاران، روشنگری و تنویر افکار عمومی است + فیلم

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تصریح کرد: رسالت اساسی و اصلی خبرنگاران، روشنگری و تنور افکار عمومی است.

امانقلیچ شادمهر روز پنجشنبه به‌مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار باحضور در نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در گنبدکاووس، اظهارداشت: خبرنگاران، رسانه‌ها و مطبوعات همچنین در توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه ۱۰۰ درصد ایفاگر نقش هستند و این نقش و اثرگذاری برکسی پوشیده نیست.

وی رسانه‌ها و خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان دانست و ادامه داد: این قشر به سبب ارتباطی که با مردم و مسوولان دولت دارند می‌توانند ریل گذار و تسهیل گر انتقال داده‌ها و مطالبات مردم به مسوولان و بالعکس انعکاس اخبار، گزارش‌ها و عملکرد دولت به مردم باشند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی همچین با قدردانی از خبرنگاران نمایندگی خبرگزاری ایرنا در این شهرستان، اظهارداشت: این عزیزان با تلاش و مساعی شبانه روزی خود، پیگیر مسائل و مشکلات مردم و جامعه هستند.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی هم در حد توان آمادگی کمک به بهبود وضعیت فعالان حوزه خبر و رسانه را بالاخص خبرگزاری‌ها دارد.

به گزارش ایرنا، ۱۷ مرداد روز خبرنگار به یاد محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان، نامگذاری شده که در سال ۱۳۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی تووسط گروهک تکفیری طالبان به شهادت رسید.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha