۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85194800
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکانات دولتی و غیر دولتی باید در خدمت مراسم اربعین باشد

اصفهان- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید امکانات خود را در اختیار برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع)قرار دهند و از هیچ مسوولی پذیرفته نیست که کاری را که در توانش است را انجام ندهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جان نثاری شامگاه چهارشنبه در ششمین همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی شهرستان مبارکه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی افزود: اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام نزدیک است و ارادتمندان آن حضرت در تدارک برگزاری با شکوه این همایش بین‌المللی هستند.

امکانات دولتی و غیر دولتی باید در خدمت مراسم اربعین (ع) باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی باید هر سال با شکوه‌تر از سال قبل برگزار شود ؛ دشمنان سیلی محکمی از اقامه عزا و روضه امام حسین (ع) خورده اند و بدنبال این هستند تا نگذارند اباعبدالله و اهل بیت (ع) الگوی امروز جوانان ما شوند.
وی خاطرنشان کرد: خدمت به عزادارن امام حسین (ع) بزرگترین افتخار برای یک انسان شیعه است و مردم احترام خاصی برای پیرغلامان حسینی قائل هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: پیرغلامان حسینی با حرف و عمل خود مردم را به راه راست و بطرف خدای متعال و اهل بیت علیهم السلام هدایت می‌کنند ؛ مرحوم ضیایی (پدر چهار شهید در شهرستان مبارکه) نمونه بارزی از پیرغلامان حسینی بود که چهار جوان خود را با اعتقاد کامل و در راه احیای دین اسلام و اهل بیت تقدیم کرد.

فرماندار شهرستان مبارکه نیز در این مراسم اظهار داشت:۱۵۰ هیات ثبت شده در این شهرستان وجود دارد.

علیرضا حسینی از همکاری خوب تشکل‌های دینی و هیات های مذهبی شهرستان در برگزاری این مراسم معنوی که با استقبال پیرغلامان و اهالی منطقه مواجه شد قدردانی و گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان مظلوم دشت نینوا باید همه همکاری کنند.

مراسم تجلیل از پیرغلامان حسینی با حضور جمعی از مسوولان شهرستان و بیش از ۲۰۰ نفر از پیرغلامان هیات های مذهبی شهرستان در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی مبارکه برگزار شد.
در پایان این همایش از تعدادی از خانواده شهدای حرم و پیرغلامان و مداحان اهل بیت (ع) شهرستان مبارکه با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha