کنعانی‌‎زادگان: حاضریم به جای تهران در شهرهای دیگر اما با حضور هوادار بازی کنیم!

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برگزاری بازی این تیم برابر آلومینیوم بدون حضور هواداران گفت: حاضریم در مشهد یا هر شهر دیگری اما با حضور هواداران بازی کنیم.

به گزارش ایرنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی این تیم برابر آلومینیوم اراک، گفت: سه امتیاز را گرفتیم و برنده شدیم.امیدوارم لیگ را همین گونه ادامه بدهیم و گل‌نخوردن‌هایمان ادامه داشته باشد.

کنعانی‌زادگان درباره بازگشتش به پرسپولیس هم اظهار داشت: همه می‌دانند به تیمی برگشتم که عشق من هست. ۸۰ درصد دلیل برگشتنم به پرسپولیس بخاطر این هواداران بود. دلم برای هواداران تنگ شده بود.

وی افزود: ولی انگار می‌گویند تا نیم فصل باید بدون تماشاگر بازی کنیم! کاش بازی‌های ما را در شهر دیگری مثل مشهد یا هر شهر دیگر برگزار کنند اما با حضور تماشاگران مسابقه برگزار شود. هواداران همواره پشتیبان ما در گرما و سرما بوده‌اند و باید در بازی‌ها حضور داشته باشند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره تعمیرات ورزشگاه آزادی و خرابی سکوها، هم تصریح کرد: شاید در جایگاه ویژه سکوها خراب باشد اما در سمت دیگر ورزشگاه می‌توانند ۱۰ هزار تماشاگر یا بیشتر بنشینند و بازی‌ها را تماشا کنند.

کنعانی‌زادگان در پایان در واکنش به صحبت‌های علیرضا بیرانوند گفت: من و بیرانوند همیشه به هم چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی و روحیه می‌دهیم و امیدوارم همه موفق باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha