۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 932
کد خبر: 85194372
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 برگزاری رویداد «سینما، پرتره»

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبر: 85194372
 برگزاری رویداد «سینما، پرتره»

تهران-ایرنا- در ادامه‌ نمایش‌های ویژه‌ فیلم‌های هنری و تجربی، سری اولِ «سینما، پرتره» از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در پردیس سینما گالری ملت برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، این رویداد، به نمایش مستندهایی درباره‌ سینماگران بزرگ تاریخ سینما اختصاص خواهد داشت.

این مستندها هر روز از ساعت ۱۹ به نمایش در خواهد آمد و پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی اثر، در کنارِ گفتگو درباره‌ چهره‌ی سینمایی مورد بحث، با امیر قادری و همراهی سینماگران نام‌آشنا برگزار می‌شود.
در این رویداد فیلم‌های مستندِ کمیابِ «فیلنی هرگز پایان نمی‌یابد» به کارگردانی یوجینو کاپوچو، مستند «جانگو و جانگو - سرجو کوربوچی» به کارگردانی لوکا رنا، مستند «روح پیتر سلرز» به کارگردانی پیتر مداک، مستند «لینچ- اوز» به کارگردانی الکساندر او فیلیپ، مستند «فورمن در برابر فورمن» به کارگردانی هلنا ترشتیکوا و یاکوب هینا و مستند «چشمان اورسن ولز» به کارگردانی مارک کوزینز با زیرنویس فارسی، به نمایش در می‌آیند.

فریدون جیرانی، بهروز افخمی، احمد الستی، فرزاد موتمن و علیرضا رئیسیان به عنوان کارشناسان مهمان در این نشست‌ها حضور می یابند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha