اعتبار مصوب شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور ابلاغ شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار سامان گفت: اعتبار چهار هزار میلیارد ریالی مصوب این شهرستان در سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمدتقی گنجعلی در شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای ۳۱۰ طرح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این شهرستان مصوب شد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان سامان افزود: تلاش برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها تا پایان فصل کاری سال‌‎جاری در دستور کار مسوولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

گنجعلی تصریح کرد: ادامه عملیات اجرایی طرح‌های حوزه راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهرستان سامان به اعتبارات تکمیلی نیاز دارد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی جاده سامان به گرم‌دره به قراقوش در ۲ ماه اخیر یادآور شد: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح تخصیص پیدا کرده و به‌منظور تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری این طرح آزاد سازی زمین‌های کشاورزی از سوی کشاورزان انجام شده است.

گنجعلی اظهار داشت: تلاش‌ها برای بهره‌برداری ۶ طرح راهداری مرتبط با راه‌های روستایی شهرستان سامان با ۷۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال‌جاری ضروری است.

به گزارش ایرنا، در این نشست روند پیشرفت مجموع طرح‌های این شهرستان با بهره‌گیری از اعتبارات ملی، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha