۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷
کد خبر: 85194329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در زمینه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سال گذشته ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با سود چهار درصد به این شرکت‌ها در استان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، علی باستین روز چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک زیست فناوری و پارک علم و فناوری یکی از برنامه‌های امسال است.

وی افزود: در این راستا تکمیل زیرساخت‌های شهرک زیست فناوری دلوار تنگستان به‌عنوان نخستین شهرک زیست فناور مورد تصویب قرار گرفته است که پس از انجام زیرساخت‌ها واگذاری اراضی در این شهرک به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک زیست فناوری و پارک علم و فناوری را یکی از برنامه‌های امسال دانست و تصریح کرد: امید است با حمایت‌های ویژه از این شرکت‌ها روز به روز بر تعداد این شرکت‌ها و کیفیت محصولات آنها افزوده شود.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر هم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی زیرسازی معابر طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: اعتبار طرح زیرسازی معابر و تأسیسات در مجموع ۴۰۰ میلیارد ریال است که ۱۵۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

رحمان دشتی اضافه کرد: برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری به شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پس از زیرسازی چهار هکتار آماده واگذاری می‌شود.

وی افزود: با واگذاری ۱۰ قطعه زمین و ساخت و ساز ۲ فضا توسط شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری از سطح ۲ به سطح یک ارتقا پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha