۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85194186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل تشویش اذهان عمومی در تنکابن دستگیر شد 

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85194186
عامل تشویش اذهان عمومی در تنکابن دستگیر شد 

نوشهر - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری فردی که با تشویش اذهان عمومی قصد افزایش مخاطب در فضای مجازی را داشت، خبر داد.  

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: در پی بررسی و رصد فضای مجازی توسط پلیس شهرستان تنکابن، مبنی بر انتشار تصاویر ساختگی علیه نظام توسط فردی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس امنیت با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته عامل این اقدام مجرمانه را که ساکن یکی از روستا های شهرستان تنکابن بود شناسایی و در عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر اعمال مجرمانه خود بود، پس از مراجهه با ادله های پلیسی لب به اعتراف گشود و به انتشار تصاویر ساختگی با هدف افزایش و جذب مخاطب و جلب توجه اعتراف کرد.
سرهنگ دیلمی از معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: از مطالب و خبر های ارسال شده توسط کاربران در فضای مجازی نهایت دقت را داشته باشند و از صحت مطالب مطمئن شوند زیرا ممکن است موجب سوءاستفاده ذهنی سایرکاربران قرار گیرد.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha