چهار قلوهای نجف‌آبادی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

اصفهان- ایرنا- مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: چهار قلوهای نجف‌آبادی تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از محمدحسین صفاری، در حاشیه عیادت او از چهارقلوهای تازه متولد شده در بیمارستان شهید بهشتی افزود: والدین چهار قلوها از حمایت‌ سازمان بیمه سلامت در درمان ناباروری برخوردار بوده و اینک خداوند به آنها چهار فرزند عطا کرده است.

وی کمک بیمه سلامت اصفهان برای کمک به باروری این زوج را ۱۰۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون نیز ۱۷۰ میلیون ریال هزینه بستری و زایمان مادر بطور کامل توسط بیمه سلامت پرداخت شده است و هر چهار نوزاد بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

صفاری با بیان اینکه بیمه سلامت از هیچ حمایتی در زمینه جوانی جمعیت دریغ نخواهد کرد، گفت: این سازمان در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلی جمعیتی کشور، چتر حمایتی خود را روی درمان ناباروری قرار داده و پوشش خوبی برای تامین هزینه زایمان و درمان فرزندان به دنیا آمده ایجاد کرده است.

چهار قلوهای نجف‌آبادی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، روز یکشنبه هفته جاری از تولد چهارقلوها در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد که در دومین بارداری یک زن ساکن نجف‌آباد به دنیا آمده‌اند.

به گفته مسوول بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان، نوزادان در وضعیت پایداری بسر می‌برند.

این مادر ۳۶ ساله که یک فرزند پسر ۱۲ ساله نیز دارد، توسط فوق تخصص پریناتولوژی در بیمارستان شهید بهشتی اصفهان تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت و چهار نوزاد او شامل ۲ پسر و ۲ دختر، سالم به دنیا آمدند.

محمدحسین نصر اصفهانی رییس پژوهشکده زیست فناوری پژوهشگاه رویان اصفهان چندی پیش اعلام کرد: بیشتر زوج‌هایی که این روزها به مراکز درمان ناباروری مراجعه می‌کنند، نازا نیستند بلکه یک فرزند دارند و می‌خواهند فرزند دوم نیز داشته باشند.

بیمارستان شهید بهشتی، بیمارستان تخصصی بانوان در استان اصفهان است.

شهرستان نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha