ارائه خدمات مواکب سازمان اوقاف به زائران اربعین از دهم صفر

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از برپایی مواکب این سازمان از دهم صفر ماه جاری خبر داد و گفت: ۳۱۳ موکب این سازمان فعالیت خود در تاریخ اعلام شده آغاز و به زائران ابعین حسینی ارائه خدمت خواهند کرد.

حجت الاسلام غلامرضا عادل از برپایی مواکب اوقاف از ۱۰ صفر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های به انجام رسیده حدود ۳۰۰ موکب این سازمان با استقرار در امامزادگان و مکان های تعیین شده و مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، مرزها و عراق به زائران اربعین ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این ایام با همکاری امنای موقوفات که پیش قدم خدمتگذاری به زائران اربعین حسینی هستند، اظهار داشت: در این خصوص از موکب داران گرانقدر تقاضا داریم برای ارسال تجهیزات و غیره با این سازمان هماهنگی های لازم را به انجام رسانده و با دبیرخانه و ستاد اربعین هماهنگ باشند.

ارائه خدمات مواکب سازمان اوقاف به زائران اربعین از دهم صفر

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه دور نمای اربعین همانند همایشی عظیم با حضور جمعیت میلیونی است که برای حضور در این عرصه تمامی سختی های این سفر معنوی را به جان می خرند، گفت: موکب داران اربعین حسینی با عشق به امام حسین(ع) برای ارائه خدمت به زائران اربعین به صورت شبانه روز از هیچ کوشیی دریغ نمی کنند زیرا ارائه خدمت در این دستگاه و خدمتگذاری را موجب افتخار و ثبت در پرونده آخرت خود می دانند و از حق تعالی می خواهند این خدمت را از آنها نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه موکب داران این سازمان از آغاز فعالیت خود تا سه روز پس از اربعین نیز به ارائه خدمت خواهند پرداخت، گفت: هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای بدرقه زوار از امام زادگان به انجام رسیده است و از طرفی همراهی و بدرقه زوار موجب می شود تا افرادی که از این سفر محروم شده اند از این فضا بهره مند شوند.

ارائه خدمات مواکب سازمان اوقاف به زائران اربعین از دهم صفر
حجت الاسلام غلامرضا عادل - سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: همچنین برنامه جاماندگان در شهرها با محوریت بقاع متبرکه نیز برگزار شده و فضایی معنوی برای دلدادگان امام حسین(ع) ایجاد خواهد شد تا این عزیزان جان و دل خود را با حال و هوای عتبات مقدس پیوند دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha