۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85193907
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل قتل مادر و دختر در بوشهر دستگیر شد

۱۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰
کد خبر: 85193907
عامل قتل مادر و دختر در بوشهر دستگیر شد

بوشهر-ایرنا- فرمانده انتظامی استان بوشهر امروز گفت: یک قاتل که پس از ارتکاب ۲ قتل در شهرستان تنگستان متواری شده بود توسط گاراگاهان و متخصصان پلیس آگاهی این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حیدر سوسنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع دو فقره قتل عمد مادری ۴۲ ساله و دختری ۲۲ در یکی از محله‌های شهرستان تنگستان و متواری شدن عامل قتل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تخقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، پدر خانواده طی نزاع و درگیری خانوادگی به همسر و فرزندان خود حمله ور شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: قاتل مقتولان را با ضربات چاقو به قتل رسانده و بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلومی متواری شده بود.

سوسنی افزود با تحقیقات علمی و اطلاعاتی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در شهر بوشهر شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به شهر بوشهر اعزام شدند.

وی عنوان کرد: مأموران اعزامی باکار فنی و اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سوسنی افزود: قاتل در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.
سوسنی تاکید کرد: مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند.

وی یادآور شد: پلیس به صورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود، شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha