اوقاف ۳۰۰ موکب در ایران و عراق برپا می‌کند؛ خدمت‌رسانی تا یک هفته بعد از اربعین

شهرری - ایرنا - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از پیش بینی و برپایی ۳۰۰ موکب در داخل مرزهای ایران و عراق همزمان برای اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز چهارشنبه در دومین همایش قدم های آسمانی در آستان شیخ صدوق ری افزود: سازمان اوقاف در عراق بیش از ۵۰ موکب در سامرا، نجف و در مسیر و خود شهر کربلا خواهد داشت.

خاموشی افزود: سال به سال بر رونق و کیفیت این خدمات اضافه می شود و امسال هم با توجه به هوای گرم، خدمات بهتری خواهیم داشت؛ سرویس دهی برای اطعام زوار قوی تر و با کیفیت تر شده و دولت عراق مسیر را هموارتر کرده است و زوار راه بهتری را طی خواهند کرد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه این را هم گفت که با هماهنگی بین مسئولان عراق و ایرانی، زوار زیارت و راهپیمایی راحت تری نسبت به سال های پیش خواهند داشت.

امسال در مرزها داخل و خارج کشور برای زوار پاکستانی و کشورهای همسایه موکب برپا می کنیم؛ همچنین در مرز تمرچین، خسروی و در شهر سامرا وضع خدمات رسانی بهتر از سال های قبل خواهد بود

خاموشی خاطرنشان کرد: در خدمت رسانی به زوار و مراسم اربعین تابع ستاد اربعین هستیم برای یک هفته بعد از روز اربعین به ویژه در سامرا برنامه و مواکب زیادی خواهیم داشت.

وی یادآور شد: سازمان اوقاف از دهم ماه صفر با برپایی ۲۵۰ موکب در داخل کشور و ۵۰ موکب در عراق به زوار خدمت رسانی می کند و این خدمات تا یک هفته بعد از اربعین به ویژه در شهر سامرا و مرزها ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha