۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۶
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85193449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه دزفول: خبرنگاران دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند

دزفول-ایرنا- فرماندار ویژه دزفول خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب از سوی خبرنگاران برای جامعه شد و گفت: اطلاع رسانی درست توسط خبرنگاران مانند اکسیژن برای در جامعه بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند سه شنبه شب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه دزفول برگزار شد از تلاش شبانه روزی خبرنگاران قدردانی کرد و گفت: خبرنگاری جایگاه والایی دارد و مانند پخش اکسیژن در جامعه است؛ اگر هوای جامعه سالم باشد جامعه در سلامت قرار می گیرد و اگر اخبار مسموم در جامعه پخش شود فضای جامعه آلوده می‌شود.
وی افزود: اگر اخبار صحیح در جامعه پخش شود جامعه سالم و زمینه رقابت فراهم می شود.
فرماندار ویژه دزفول گفت: جایگاه خبرنگاران در جلسات فرمانداری به صورت ویژه دیده شده تا با انعکاس اخبار و زحمات مسوولان به صورت صحیح، مطالبه گر باشند.
خردمند بیان کرد: خبرنگاران اگر امروز احساس کنند مشکلاتی در جامعه وجود دارد و مسوولان از آنها غافل هستند باید آنها را انعکاس دهند تا بتوانیم هرچه بهتر به مردم خدمت کنیم.
وی به مسوولیت سنگین خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و افزود: موضع گیری برخی جوانان در مقابل انقلاب اسلامی ناشی از عدم دریافت دستاوردهای انقلاب است که خبرنگاران باید این جایگاه مهم خود را حفظ و دستاوردهای انقلاب را بیان کنند.
فرماندار ویژه دزفول اظهارکرد: خبرنگاران از بطن جامعه و دل انقلاب آمدند و باید دستاوردهای انقلاب را بازگو کنند، اگر خبرنگاران به وظیفه خود به خوبی عمل کنند می توانند به مردم اطلاع رسانی کنند تا از دستاوردهای نظام آگاه باشند.
وی اضافه کرد: اگر مردم متوجه شوند در کشور چه اتفاقاتی می افتد و چه خدماتی در زمینه های مختلف ارائه می شود نگاهشان نسبت به انقلاب عوض می شود.
خردمند از خبرنگاران خواست این جایگاه مهم را قدر بدانند و با مسوولان تعامل داشته باشند تا مطالبات مردم مرور و پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار ویژه دزفول: خبرنگاران دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند
بیان مشکلات جامعه نباید موجب تکدر مسوولان شود
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه مانند یک آزمایشگاه عمل می کند که مشکلات بدن را نمایان می کند؛ اگر مشکلی در جامعه توسط خبرنگار مطرح می شود نباید موجب تکدر خاطر مسوولان شود.
سیداحمد آوایی خبرنگار را پل ارتباطی مردم و مسوولان دانست و گفت: اگر خبرنگاری جناحی است نباید این موضوع را در عملکردش بروز دهد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی جمع آوری زندگینامه شهدا را ارج نهاد و گفت: ورزش دزفول متحول شده است و امیدواریم خداوند توفیق خدمت مخلصانه را نصیب کند.
امام جمعه دزفول نیز گفت: خبرنگار رسالت سنگینی بر عهده دارد، همه باید در برابر اعمال خود پاسخگو باشیم، این حس پاسخگویی موجب تلاش بیشتر و برنامه داشتن می شود.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور افزود: افتخار ما در دزفول قهرمان این است که جوانانی متعهد، آگاه و هدفمند داریم این باعث شده درهر جایگاه و مسؤولیتی موفق باشند.
وی افزود: مجموعه خبرنگاران افرادی هستند که با توانایی که خدا در آنها قرارداده می توانند اثر خوبی ایفا کنند.
امام جمعه دزفول اظهارکرد: هر کار خوبی، آفت هم پیدا می کند؛ اگر انسان تلاش کند کارش را مخلصانه و برای خدا انجام دهد می تواند خودش را از آفات دور کند.
حجت الاسلام بهرام پور به خبرنگاران توصیه کرد با خدا باشند تا خدا هم با آنها باشند؛ اگر می خواهیم نتیجه ما ماندگار باشد باید تلاش کنیم با خدا باشیم.
خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران باید به عنوان مدعی العموم دوم در پیگیری مطالبات مردم باشند.
باقر موسوی فخر رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی در راستای انجام وظایف خود اقدام می کنند؛ خبرنگاران هم می توانند معضلات جامعه را پیدا کنند و هم میتوانند اخبار خوب مسوولان را به مردم منعکس کنند.
وی افزود: مسوولان کارهای خوبی انجام دادند که انتظار می رود اطلاع رسانی خوبی انجام شود تا روح امید در جامعه دمیده شود.
موسوی فخر از زحمات ۲ ساله پرآور رئیس شورای اسلامی شهر دزفول قدردانی کرد و گفت: کارهای بسیار خوبی در شورا انجام شده که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
حجت الاسلام رسولی نسب مسوول دفتر نماینده مردم دزفول در مجلس نیز گفت: کار خبرنگاران شبیه پیامبران است و اصحاب رسانه مانند پیامبران مبلغ هستند.

وی افزود: کسانی که کارشان تبلیغ است خداترس هستند و از احدی نمی ترسند، باید کلام خود را محکم و پخته کنند و خبر خود را کامل بیان کنند.

وی گفت: تغذیه فرهنگی و خبری جامعه توسط خبرنگار انجام می شود که باید مدنظر قرار گیرد.

در این همایش که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول برگزار شد دغدغه های خبرنگاران بیان و در پایان، خبرگزاری برنا منطقه دزفول افتتاح شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha