سرمربی فولاد خوزستان: حضور بانوان مسیر جدید فرهنگی در ورزشگاه‌ها است+ فیلم

کرمان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حضور بانوان در بازی مقابل گل‌گهر سیرجان را باید به فال نیک گرفت زیرا بانوان باعث می شوند که به مسیر جدید فرهنگی در ورزشگاه‌های فوتبال روی بیاوریم و امیدوارم در تمام کشور بانوان به راحتی به ورزشگاه بیایند.

به گزارش ایرنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان با اشاره به تجربه حضور بانوان در بازی های تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس افزود: با حضور بانوان شرایط برخورد تیم خودی با حریف متفاوت شده است.

وی اظهار داشت: خوشحالم نخستین بازی ما در لیگ برتر با حضور بانوان برگزار می شود و حضور بانوان بدعتی است که معتقدم در تمام شهرها این اتفاق می افتاد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران کشور افزود: افتخار داریم که لیگ برتر را از شهر خوب سیرجان با تیم خوب گل گهر آغاز کنیم.

وی عنوان کرد: لیگ برتر از فردا برای ما و شهرستان سیرجان آغاز می شود و معتقدم که ما یکی از مهم ترین بازی های هفته را انجام می دهیم.

منصوریان ادامه داد: به‌خوبی حریف را می شناسیم اما آخرین آنالیز فنی ما مربوط به سال گذشته و بازی روبروی گل گهر است و همچنین کار مربی گری که سرمربی گل گهر در عربستان انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ها در آغاز لیگ برتر شناخت زیادی از هم نخواهند داشت و آنالیز ما از هفته دوم لیگ آغاز می شود و اکنون نمی دانیم که کادر فنی رقبا چه کاری انجام داده‌اند.

وی تاکید کرد: بازیکنان تیم فولاد خوزستان باوجود زمان کم روند آماده سازی، با تمام وجود در بخش بدنسازی کار کردند و از عملکرد آنان راضی هستم.

منصوریان ادامه داد: امیدوارم چهار هفته آغازین فرم تیم ما را به ایده آل برسد و ۲ تا سه بازیکن مد نظر به ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه شوند.

وی با اشاره به روش تمرینات این تیم عنوان کرد: هرروز کار تاکتیکی فوتبال داشتیم تا بتوانیم خیلی زود به هماهنگی برسیم بچه ها به خوبی بازیکنان جدید را در خود جای دادند در حوزه منطبق پذیری کامل به هم نزدیک شدند، در مجموع از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داریم.

تیم‌های فوتبال گل‌گهر و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند تا نخستین بازی از هفته یک لیگ برتر را برگزار کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha