۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85193292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دما در پنج شهر استان بوشهر از ۴۵ درجه عبور کرد

۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۳
کد خبر: 85193292
دما در پنج شهر استان بوشهر از ۴۵ درجه عبور کرد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در پنج شهر استان بوشهر به ۴۶ تا ۴۸ درجه سانتیگراد رسید.

پیام مساعدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده برازجان دمای ۴۸ و شهرهای اهرم، دیر و خورموج دمای ۴۷ و کنگان دمای ۴۶ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیلم و عسلویه دمای ۴۳ و جم دمای ۴۱ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: براساس پیش بینی ها تا پنجشنبه هفته جاری احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی به شکل رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و رگبار پراکنده باران وجود دارد.

مساعدی ادامه داد: همچنین با وزش بادهای شمالی در سطح استان و بویژه مناطق جنوبی ارتفاع موج در سواحل این استان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قیمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعت‌هایی از بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد و تا اوایل شب احتمال وقوع ناپایداری جوی پیش بینی می‎‌شود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۴ و گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: این مدت ارتفاع موج در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎ شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha