۸۰ میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های جوان استان بوشهر اهدا شد

بوشهر- ایرنا - جانشین رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر گفت: در راستای روان سازی امر ازدواج ۸۰ میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های جوان واجدان شرایط اهدا شد و این روند تا پایان سال ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جشن‌های وصال و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری جشن‌ها مشارکت داشتند، خواستار برنامه ریزی برای تداوم جشن‌های ازدواج آسان در نیمه دوم سال جاری شد.

وی افزود: در کنار برگزاری جشن‌ها برنامه‌ریزی دوره‌های مشاوره پیش ازدواج در استان زیر نظر مراکز دارای مجوز از اداره کل ورزش و جوانان و سمن‌ها باید مد نظر قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برگزاری جشنواره و نمایشگاه اوقات فراغت جهت ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه در پایان شهریور ماه انجام خواهد شد.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با سمن‌ها و تشکل‌ها در برنامه‌های مختلف و بهره گیری از ظرفیت آنها در انجام فعالیت‌ها شد و افزود: برگزاری اردوی راهیان نور به مناطق جنگی غرب کشور و همچنین اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر و تأسیسات دریایی و گمرک و از همه مهمتر تأسیسات نفتی عسلویه در راستای اوقات فراغت در حال برنامه ریزی است.

برگزاری جشن وصال ۲۰۰ زوج جوان

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر گفت: جشن وصال در هر ۱۰ شهرستان در دهه کرامت با حضور ۲۰۰ زوج با بهترین امکانات انجام و و پخش زنده تلویزیونی مراسم نیز انجام شد.

یاسر جمالی اظهار کرد: برنامه ریزی فعالیت‌های فراغتی دستگاه‌های اجرایی بر مبنای دستورالعمل سال جاری و ارسال گزارش به دبیرخانه جشنواره اوقات فراغت استان و اطلاع رسانی برنامه‌های جهت آگاهی مخاطبین و شرکت در برنامه‌ها با اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

۸۰ میلیارد ریال جهیزیه به زوج‌های جوان استان بوشهر اهدا شد

در این نشست از چهار دستگاه برتر در حوزه اوقات فراغت دانش آموزان از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، فنی و حرفه‌ای و فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha